logo
EN
b2base fraternity

Nejpřesněji zacílená B2B reklama

Vy vyberete konkrétní firmy. Jmenovitě nebo podle parametrů.
My zobrazíme reklamu lidem v jejich kancelářích.

Jak? Hned vám to vysvětlíme.

Více >>
95 % firem vás právě teď nepotřebuje

Zapište se jim do paměti a ony se ozvou, až přijde čas nákupu

95 % vašich potenciálních zákazníků právě teď nepotřebuje vaše služby.

A tak se vy a konkurence draze perete o zbývajících 5 %.

Co kdybyste si dokázali udělat dobré jméno u těch, kdo vás budou potřebovat v příštím roce? Víme, jak vás dostat do jejich povědomí. Až budou potřebovat vaše služby, sami se ozvou.

Zdroj: Institute for marketing Science

Oslovte je dřív než konkurence

Masters of B2B Marketing

Ocenění za kvalitně realizovaný B2B projekt
v kategorii Efektivní kampaň

Account based marketing:

Nemluvte k masám. Zacilte přímo na firmy, které vás zajímají

Řekněte nám, jaké konkrétní firmy máme reklamou oslovit. Například:

  • Firmy z vašeho CRM systému
  • Společnosti z oboru automotive, které sídlí okolo Plzně a mají obrat nad 100 milionů Kč
  • Daňové kanceláře do 30 zaměstnanců, které mají alespoň 3 firemní auta
Oslovte je reklamou

Náš klient Seyfor například cílil na strojírenské firmy, společnosti z leteckého a obranného průmyslu a výrobce aut.

Přečíst case study

Vybrané firmy uvidí vaši reklamu na top plochách

Z jejich pohled působíte jako firma s obrovskou kampaní napříč internetem.

Vy přitom cílíte reklamou jen na ně – ale na prémiových umístěních.

Získejte top plochy

Věděli jste, že o nákupu nerozhodují jen lidé na nejvyšších pozicích? Podle této studie rozhoduje povědomí v celé firmě. Díky B2Base vás budou u klientů znát všichni.

Co předchází spuštění kampaně?

Ukážeme vám to krok po kroku

  1. Vyberete firmy, na které chcete cílit.
    Dodáte nám seznam nebo parametry – například obor, lokalitu a velikost firem
  2. Provedeme matching
    Zjistíme, kolik firem z vašeho seznamu dokážeme přímo zacílit. Navrhneme rozdělení rozpočtu.
  3. Připravíme kampaň
    Postaráme se o web i přípravu bannerů. Nebo vám poradíme, jak na to.
  4. Spouštíme!
    Průběžně vyhodnocujeme, kolik firem jsme oslovili, kdo z nich přišel na web a které bannery je zaujaly.
Začněte konzultací

Vyhodnocujeme detailní data. Například víme, kolik čistého času strávili zákazníci pohledem na vaše bannery. U klienta ACO to bylo 3008 hodin – celých 125 dní.

Přečíst case study

Jak B2Base funguje?

Dokážeme to i pro váš obor?

Samozřejmě. Pojďme to rovnou probrat

Jsme zvyklí na náročné obory. Kampaň B2Base už pomohla systémům pro strojírenství i výrobci odvodnění. S vaším oborem si poradíme.

Začněme nezávazně – probereme, jak bychom řešili právě vaši kampaň.

Reference

Tyto firmy rostou díky B2Base

Naše práce.

ACO
Získali jsme tolik nových kontaktů, že je ACO nestíhá zpracovávat. Jen díky B2Base kampani.
Seyfor
Když vyrábíte součástky do aut, letadel či tanků, tak přechod na nové ERP neřešíte každý rok. Proto na tyto výrobce míříme už roky dva.
Scania
SCANIA je spolehlivá. Díky naší kampani to ví 1977 českých, slovenských a maďarských dopravců. Pohledem na naše bannery strávili 271 dní čistého času.
Lamberga
Přes 400 obcí teď ví, že mohou rekonstruovat veřejné osvětlení s pomocí dotací. A 1/3 z nich to nenechala jen tak.
Ellipse
Výrobce merchandisingu umí vybrat správné firmy pro cílení. 78% z nich prokliklo na web. Každá průměrně 13×.
Solpap
773 výrobních firem a e-shopů nyní ví, že mohou mít oboustranně potištěné krabice. A 42 % z nich to opravdu zaujalo.
Ewals
Reklamu logistické společnosti viděli lidé z 362 jihomoravských firem. 200 z nich přišlo na web. A klient má plné kapacity.
Lemonero
Zasáhli jsme 236 e-shopů, které koukali na bannery přes 87 dní. 93 z nich prokliklo, což je téměř 40%.
Rinkai
Téměř 200 rozvážkových firem v ČR teď ví, že mohou cesty svých aut efektivně plánovat a ušetřit (a čtvrtina z nich už na to reagovala).
Veit
Stovky slepičáren po celém světě se dozvěděly, že v dodávkách od VEIT budou jejich kuřátka jak v bavlnce.
Sodexo
Přes rok čistého času koukali vybrané firmy na nový dárkový pass, mnohé ho svým zaměstnancům jistě pořídili.
arrow left
arrow right

Přestaňte utrácet za neefektivní reklamu

Platíte za televizi, veletrhy, oborové časopisy? Zkuste jen část rozpočtu investovat efektivněji a my vám pomůžeme vybudovat silnou značku u relevantních uživatelů.

Chci budovat značku efektivně
Aby náš web fungoval a aby se vám na něm líbilo, musíme vědět, co se na něm děje. K tomu používáme cookies. Díky nim také vidíte relevantní reklamu. Ale to vám nemusíme vysvětlovat, vždyť vy víte, jak to v marketingu chodí. Podrobně v článku o ochraně osobních údajů.
PŘIJMOUT NASTAVENÍ