logo
EN
INTRO

Jak dostat ERP systém k výrobcům letadel?

Seyfor všichni znáte – určitě jste narazili na jejich iDoklad, Dotykačku, Money nebo HR systém Vema.

Ale znáte Infor? Tenhle ERP systém používají výrobci aut, letadel nebo třeba tanků. Dostat se k nim je pořádná dřina.

Když to vyjde, vyděláte miliony.

Nám to vyšlo.

274 firem
klient jmenovitě vybral a my je zasáhli reklamou
243 dní
strávili zákazníci s našimi bannery (čistý čas zobrazení)
10 rozjednaných obchodů
zatím kampaň přinesla

„Infor je ERP systém navržený pro potřeby průmyslových firem. Zákazníci jsou často konzervativní a nevyberou si řešení, které neznají, Proto v našem byznysu hraje zásadní roli silná značka,“

Michael Hanke Marketing Business Partner pro Business Unit Infor, Seyfor

Kampaň v kostce

Co?

Infor, ERP systém od Seyforu.

Na koho?

Cílili jsme strojírenské firmy, společnosti z leteckého a obranného průmyslu a výrobce aut.

Proč?

Protože ředitelé těchto firem jsou konzervativní. Nekoupí systém, který neznají.

Jak?

Pomocí B2Base. Náš vlastní nástroj zobrazuje bannery lidem z konkrétních firem.

Jak B2Base funguje?

Hlavní hrdina: Chytrý marketér

Hlavním hrdinou našeho příběhu je Michael Hanke, Marketing Business Partner ve společnosti Seyfor. Ten si dobře uvědomoval dvě věci:

  1. Prodává ERP systém, který představuje investici v řádu desítek milionů korun.
  2. Ředitelé firem si nevyberou systém, který neznají.

Proto v tomto oboru běžné marketingové nástroje, jako je reklama ve vyhledávání, moc nefungují. Byznys stojí a padá na silné značce.

Michael se tedy obrátil na nás – a my se pustili do práce.

Na letecký průmysl kobercový nálet nefunguje

Když se řekne „budování značky“, většina lidí si představí billboardy a bannery na každém kroku. To může fungovat pro Coca-Colu. Ale k čemu je vám oslovit masu, když jsou vaši zákazníci ředitelé pár desítek firem?

Na výrobce letadel, tanků a aut kobercový nálet prostě nefunguje.

Proto klient jmenovitě vybral firmy, které chce oslovit. My jsme na ně zacílili reklamou B2Base.

„B2Base je náš vlastní nástroj. Dokáže zobrazit bannery lidem z konkrétních firem. Ti mají pocit, že vedete obrovskou kampaň, protože vás vidí napříč internetem. Ve skutečnosti ale cílíte jen na ně.“

Radek Sedláček Head of Strategy, Fraternity

1 zákazník = miliony Kč. My jich máme 10

Infor je specifický i tím, že nepotřebuje tisíce zákazníků. Jedna zakázka znamená práci na měsíce a milionové tržby.

Potíž je v tom, že většina firem právě teď ERP systém nepotřebuje. Obnovují ho v průměru jednou za 10 až 20 let.

Z kampaně jsme tedy nečekali konkrétní zakázky. A přesto přišly. Zatím klient hlásí 10 rozjednaných obchodů.

274 firem oslovených
117 přišlo na web
36 se vrátilo pro dokumenty a demo verze
10 firem jedná o spolupráci

Vyprávíme strojařům příběhy. Funguje to

Bannery jsme tvořili zvlášť pro strojaře, automotive a letectví & obranu. U všech cílových skupin jsme stavěli na storytellingu.

Lidé v cílových firmách postupně viděli 11 variant bannerů: od obecného sdělení (představení Inforu jako značky) přes konkrétnější (výhody Inforu) až po detaily (pozvánky na webináře).

Postupně se tak nenásilně dozvídali o Inforu víc a víc.

fraternity banner
fraternity banner
fraternity banner

Letíme dál

Kampaň si na sebe dávno vydělala – i když to nebyl její krátkodobý cíl. Proto s Inforem pokračujeme. Jestli reklamu na Infor vídáte i vy, vězte, že si klient právě vás jmenovitě vybral.

Po úspěchu Inforu jsme se pustili do propagace dalších systémů od Seyforu. Ale o tom možná příště.

A co vy, už děláte B2B marketing efektivně?

Pojďme to probrat.

KONTAKTUJTE NÁS
Aby náš web fungoval a aby se vám na něm líbilo, musíme vědět, co se na něm děje. K tomu používáme cookies. Díky nim také vidíte relevantní reklamu. Ale to vám nemusíme vysvětlovat, vždyť vy víte, jak to v marketingu chodí. Podrobně v článku o ochraně osobních údajů.
PŘIJMOUT NASTAVENÍ