3008 hodin. Tolik času strávili lidé z vybraných architektonických kanceláří s bannery firmy ACO.
125 dní v kuse vnímali, že ACO vyrábí designové odvodnění staveb.
Viděli ACO na iDnes, na Novinkách a všude, kam se hnuli. A zafungovalo to. Na web ACO přišla polovina z nich. S 22 z nich už ACO navázalo spolupráci.
Jeden takový kontakt přitom pro ACO znamená i desítky velkých zakázek.
„Podařilo se nám navázat úplně nové kontakty i v regionech, kde už naši lidé operují. Velikostně od malých zakázek po obrovské stavby, od jedné žlabové linie po zapojení celého našeho portfolia.“
Kateřina Brázdová marketingová manažerka ACOACO Stavební prvky vyrábí špičkové odvodnění staveb.
Cílili jsme na projektanty a architektonické kanceláře. ACO vybralo 199 konkrétních firem, 166 z nich jsme zasáhli cílenou bannerovou reklamou.
Protože projektant a architekt rozhodují o tom, jaké odvodnění na stavbu použijí. ACO je pro ně dražší, ale kvalitní a spolehlivá volba.
Jedno slovo: B2Base. Náš vlastní nástroj, se kterým zobrazujeme bannery lidem z konkrétních firem.
Trvá měsíce i roky, než ACO naváže novou spolupráci nebo než se realizuje stavba, na které se podílí.
Proto jsme kampaň vyhodnocovali ve dvou vlnách.
Jedna taková spolupráce přitom může znamenat řadu staveb, které kancelář navrhne a ACO na ni dodá své výrobky.
166 ze 199 vybraných kanceláří vidělo bannery ACO. Cílili jsme přímo na konkrétní kanceláře pomocí nástroje B2Base.
Architektům a projektantům z těch 166 firem jsme bannery zobrazili na top plochách. Na iDnesu, na Novinkách, na Seznamu… Průměrně viděli každý náš banner 29,8 sekundy – dohromady 3008 hodin, tedy 125 dní.
Kdy vám naposledy potenciální zákazník věnoval tolik času?
321 architektů a projektantů ze 79 kanceláří se přes bannery prokliklo přímo na web ACO.
Prokliky přitom nebyly náš cíl: ACO není firma, u které kliknete a objednáte. Šlo nám tedy o to, aby lidé naše bannery viděli a zapamatovali si je. A přesto polovina z oslovených firem přišla na web.
Na webu čekal identifikační nástroj, který sbírá informace o B2B zákaznících. Řekne vám, kdo byl na vašem webu, z jaké firmy je a kam mu máte zavolat.
Zástupci ACO tak získali kontakt na relevantní lidi, které ACO zaujalo.
Jenže to není všechno.
Dalších 245 uživatelů přišlo na web bez kliknutí na banner. Viděli naše bannery a přišli proto, že si ACO zapamatovali.
„Naším cílem bylo oslovit vysoce relevantní lidi, se kterými ACO naváže vztah na řadu let. A to se povedlo.
Radek Sedláček Head of Strategy, Fraternity