logo
EN
Intro

Twistshake: Za 8 měsíců 8× vyšší tržby
(My víme. Taky jsme to nečekali.)

Spustili jsme akci a e-shop explodoval. Do 4 hodin bylo vyprodáno.
Stačilo málo: Dostat značku Twistshake k maminkám, které ji rozšířily dál. A od té doby tržby jen rostly.
Dnes jsou na 8násobku.

250 tisíc Kč
takové měsíční tržby měl Twistshake na začátku
+ 100 %
o tolik se tržby zvedly ihned po spuštění kampaně
2 miliony Kč
takové jsou aktuální měsíční tržby díky kampani

Spolupráce v kostce

Kdo

DN FORMED, český distributor švédské výbavy pro děti Twistshake.

Čím je zajímavý

Žádné kýčovité dětské lahvičky, ale čistý a hlavně funkční design.

Co se povedlo

Během pár měsíců jsme se z tržeb okolo 250 tisíc měsíčně dostali ke 2 milionům.

„Rychlost, jakou nám rostl obrat, absolutně předčila moje očekávání. Čekal jsem různé překážky – ale nenapadlo mě, že budeme prodávat tak rychle, že nebudeme stíhat dovážet.“

Jiří Bartoněk jednatel DN FORMED Brno, s. r. o.

„Když jsme měli problém s doménou, Fraternity vše během dne přenastavili tak, že nám vůbec nepadly tržby. To mi ukázalo, že uspět v onlinu prostě jde, když to někdo opravdu umí.“

Michaela Hubáčková vedoucí obchodního oddělení DN FORMED Brno, s. r. o.

Žádný zázrak, jenom silná značka

Možná čekáte, že vám teď povíme příběh o zázračné kampani a ještě zázračnější akci, která vyprodala celý e-shop.

Ano, akce, kterou jsme s Twistshakem naplánovali, absolutně převálcovala naše očekávání. Ale nešlo o zázrak.

V té době jsme měli za sebou pár měsíců budování značky. Den za dnem jsme pracovali na tom, aby se značka Twistshake dostala k čerstvým maminkám. Jakmile se nám podařilo oslovit ty nejsdílnější, měli jsme vyhráno. Ty totiž rozšířily dobré jméno (a info o akci) do rodičovských skupin po celém internetu.

Budování značky zafungovalo dlouhodobě. Začínali jsme s tržbami okolo 250 tisíc měsíčně, dnes jsme pravidelně na 2 milionech.

slider slider slider
arrow left
arrow right

„Twistshake je dražší značka výbavičky pro děti, ale o to kvalitnější. Tak jsme ji také od začátku propagovali: Jako top značku, za kterou si stojí za to připlatit.“

Adéla Červinková PPC specialistka, Fraternity

Jak jsme to udělali?

Zapojili jsme několik kanálů:

  • Google (vyhledávání, Nákupy Google)
  • Seznam (vyhledávání)
  • Facebook a Instagram

Na sítích nám pomohly přirozené fotky od maminek, se kterými Twistshake spolupracuje. Jejich fotky ukazují produkty ve skutečném životě, se spokojenými dětmi, předávají emoce. Fotky v kampaních jsme pravidelně měnili a sponzorovali jsme obsah, který Twistshake sdílí.

Z vyhledávání je pro nás zásadní Google. Seznam jsme sice zapojili, ale… Máme mladou cílovou skupinu, která používá Seznam minimálně. Výborně zafungovaly Nákupy Google.

Zatímco Facebook a Instagram budovaly povědomí o značce, Google se Seznamem se staraly o výkon. Pravidelná optimalizace a testy cílení přinesly nárůst tržeb ne o jednotky procent, ale o násobky.

Po 8 měsících spolupráce byly tržby 8násobné.

„Twistshake je krásná ukázka toho, že e-shop může fungovat dobře, ale když se svěří profíkům, bude fungovat ještě líp. Ze spolupráce mám radost, protože si navzájem naprosto věříme.“

Petr Bednář digiobchodník, Fraternity

Pojďme k věci: Zvedneme tržby i vám

Naše práce pro Twistshake nebyla o pěkných fotkách a základním nastavení kampaní.

Byla o každodenním sledování čísel. Optimalizaci. Testování. Hlídání PNO.

To umíme jako málokdo jiný. A tak s námi vyrostete i vy.

Je jen na vás, pro co se rozhodnete:

Chci tržby jako Twistshake Ještě nevím, chci další případovku
Aby náš web fungoval a aby se vám na něm líbilo, musíme vědět, co se na něm děje. K tomu používáme cookies. Díky nim také vidíte relevantní reklamu. Ale to vám nemusíme vysvětlovat, vždyť vy víte, jak to v marketingu chodí. Podrobně v článku o ochraně osobních údajů.
PŘIJMOUT NASTAVENÍ