Spustili jsme akci a e-shop explodoval. Do 4 hodin bylo vyprodáno.
Stačilo málo: Dostat značku Twistshake k maminkám, které ji rozšířily dál. A od té doby tržby jen rostly.
Dnes jsou na 8násobku.
DN FORMED, český distributor švédské výbavy pro děti Twistshake.
Žádné kýčovité dětské lahvičky, ale čistý a hlavně funkční design.
Během pár měsíců jsme se z tržeb okolo 250 tisíc měsíčně dostali ke 2 milionům.
„Rychlost, jakou nám rostl obrat, absolutně předčila moje očekávání. Čekal jsem různé překážky – ale nenapadlo mě, že budeme prodávat tak rychle, že nebudeme stíhat dovážet.“
Jiří Bartoněk jednatel DN FORMED Brno, s. r. o.„Když jsme měli problém s doménou, Fraternity vše během dne přenastavili tak, že nám vůbec nepadly tržby. To mi ukázalo, že uspět v onlinu prostě jde, když to někdo opravdu umí.“
Michaela Hubáčková vedoucí obchodního oddělení DN FORMED Brno, s. r. o.„Twistshake je dražší značka výbavičky pro děti, ale o to kvalitnější. Tak jsme ji také od začátku propagovali: Jako top značku, za kterou si stojí za to připlatit.“
Adéla Červinková PPC specialistka, FraternityZapojili jsme několik kanálů:
Na sítích nám pomohly přirozené fotky od maminek, se kterými Twistshake spolupracuje. Jejich fotky ukazují produkty ve skutečném životě, se spokojenými dětmi, předávají emoce. Fotky v kampaních jsme pravidelně měnili a sponzorovali jsme obsah, který Twistshake sdílí.
Z vyhledávání je pro nás zásadní Google. Seznam jsme sice zapojili, ale… Máme mladou cílovou skupinu, která používá Seznam minimálně. Výborně zafungovaly Nákupy Google.
Zatímco Facebook a Instagram budovaly povědomí o značce, Google se Seznamem se staraly o výkon. Pravidelná optimalizace a testy cílení přinesly nárůst tržeb ne o jednotky procent, ale o násobky.
Po 8 měsících spolupráce byly tržby 8násobné.
„Twistshake je krásná ukázka toho, že e-shop může fungovat dobře, ale když se svěří profíkům, bude fungovat ještě líp. Ze spolupráce mám radost, protože si navzájem naprosto věříme.“
Petr Bednář digiobchodník, FraternityNaše práce pro Twistshake nebyla o pěkných fotkách a základním nastavení kampaní.
Byla o každodenním sledování čísel. Optimalizaci. Testování. Hlídání PNO.
To umíme jako málokdo jiný. A tak s námi vyrostete i vy.
Je jen na vás, pro co se rozhodnete:
Chci tržby jako Twistshake Ještě nevím, chci další případovku