Představte si kohoutek na vodu velký jako auto. Tak vypadá typický výrobek nizozemské firmy ControlSeal. Jen jím nepoteče voda, ale ropa.
Jak se takové kohouty prodávají? Těžko. Potřebujete se dostat do hlavy konkrétním odběratelům, dlouhodobě se jim připomínat – a možná časem získáte zakázku v hodnotě milionu eur.
Většina markeťáků by se před takovým oborem schovala za kávovar. My jsme si vyhrnuli rukávy a pustili se do práce.
Dnes i díky nám najdete výrobky ControlSealu po celém světě.
ControlSeal, nizozemský výrobce ventilů na ropovody
od roku 2015
Zafixovat značku ControlSeal v paměti relevantních lidí.
Víte, co vám otevře dveře na jednání o dodávce ventilů za milion eur? To, že vám zákazník věří. Přesně na tom pracujeme u ControlSealu.
Nepřivádíme na web davy zákazníků. Pravidelně se připomínáme jen hrstce relevantních lidí.
Vytipovali jsme si odborné weby, na které chodí potenciální zákazníci. Na nich zobrazujeme bannery skrze programatický nákup. Konkurenty ControlSealu to nenapadlo, a tak nás zobrazení banneru stojí minimální investici.
Co je důležité:
Dává vám náš přístup smysl? Ozvěte se. Posílíme i vaši značku.
„Z pohledu návštěvníka oborového webu to vypadá, že jsme obrovská společnost s masivní kampaní. Netuší, že cílíme velmi přesně a že stejné bannery jako on vidí jen hrstka vyvolených.“
Petr Hlavica campaign manager FraternityLidem, kteří hledají konkrétní produkty, zobrazujeme reklamu ve vyhledávání. Cílíme i na konkurenční kohouty a ukazujeme výhody našich.
Víme, že se zákazník rozhoduje klidně i měsíce. Proto využíváme remarketing a připomínáme spolehlivost našich ventilů.
S Googlem jsme museli překonat vtipný zádrhel:
Chtěli jsme lidem v reklamě ukázat parametry daného ventilu, protože právě ty zákazníky zajímají. Google nám to zatrhl, protože se mu nezdálo množství speciálních znaků v jedné reklamě.
Děkujeme, Google.
Ale nevadí, my jsme si poradili.
Všichni důležití lidé z oboru se setkávají na veletrhu v Teheránu. Toho jsme využili.
Dosáhli jsme svého. Za zástupci ControlSealu se zastavilo více lidí a jednali s nimi otevřeněji než kdy dřív. Už pro ně nebyli „nějaký ControlSeal“, ale „TEN ControlSeal“. Spolehlivý dodavatel, se kterým chtějí jednat.
Kampaň ControlSealu pod naším vedením běží celosvětově.
Časem jsme objevili specifika jednotlivých trhů:
„Bylo zajímavé objevovat možnosti a následně sledovat chování na Blízkém východě nebo Jihovýchodní Asii oproti klasickým západním trhům. Nakonec jsme optimalizovali až na úroveň jednotlivých zemí a všude si poradili. Pouze Írán a Čína pro nás zůtaly poměrně uzavřené.“
Radek Sedláček Head of Strategy, FraternityTak, že na vašem webu stráví hodně času, čtou si, interagují, stahují dokumentaci.
Nejlepší výsledky mívá přímá návštěvnost – tedy lidé, kteří zadali vaši webovou adresu a přišli sami. Dává to smysl, protože přišli dobrovolně a něco u vás hledají.
Nám se ale povedlo zacílit reklamy tak přesně, že se lidé přivedení reklamou chovají na webu lépe než ti, kteří přišli napřímo.
To nejdůležitější ale nezměříte. Sílu značky, která mluví za vás, než se vůbec objevíte na schůzce.
Otevírá vám dveře na schůzky?
Ozvěte se, zařídíme to. Zvládneme i náročné obory – ale toho už jste si asi všimli.
Ozvěte se